RSM Việt Nam Tuyển Dụng L&D Assistant Full-time

Hạn cuối: 31/05/2022

RSM - Tập đoàn đứng thứ 6 thế giới về dịch vụ kiểm toán, thuế và tư vấn dành cho các doanh nghiệp trên toàn cầu

Mạng lưới các chuyên gia về kiểm toán, thuế và tư vấn của RSM trải rộng trên khắp thế giới. Là một đội ngũ thống nhất, RSM chia sẻ những kĩ năng, phân tích chuyên sâu và nguồn lực cũng như phương pháp tiếp cận đặt khách hàng làm trung tâm dựa trên am hiểu về lĩnh vực kinh doanh của khách hàng. Đây là cách RSM giúp khách hàng tiến lên phía trước đầy tự tin và hiện thực hóa tiềm năng phát triển của mình. Đó chính là sức mạnh của việc thấu hiểu.

​Tại RSM, chúng tôi thấu hiểu những băn khoăn cũng như mong đợi của bạn khi đứng trước lựa chọn thay đổi để tiến xa hơn trên con đường sự nghiệp. RSM được các nhà lãnh đạo tương lai tin tưởng bởi chúng tôi đem lại những giá trị cốt lõi mà họ mong chờ.

​Là một thành viên của mạng lưới RSM quốc tế với 820 văn phòng trên 120 quốc gia, RSM Việt Nam chia sẻ những giá trị cốt lõi và văn hóa toàn cầu với mạng lưới hơn 48.000 chuyên gia hàng đâu trong ngành kiểm toán, thuế và tài chính. Chúng tôi có 03 văn phòng tại Hà Nội, Đà Nẵng và Hồ Chí Minh với hơn 400 chuyên gia và nhân viên và là công ty kiểm toán trong TOP 8 công ty kiểm toán lớn nhất tại Việt Nam. 

Chúng tôi làm việc với những khách hàng lớn và uy tín trên khắp thế giới và trong mọi lĩnh vực. Những gì bạn được trải nghiệm tại RSM sẽ không chỉ là môi trường làm việc quốc tế mà còn là cơ hội thử thách đầy hứng khởi để bạn khẳng định mình và đạt được mong muốn về sự nghiệp trong tương lai.

​RSM là một trong những hãng kiểm toán với tốc độ tăng trưởng nhanh nhất thế giới. Đi kèm với sự phát triển là vô vàn những cơ hội cho đội ngũ của chúng tôi. Và chúng tôi đang kiếm tìm những con người với mong muốn trở thành một nhân tố quan trọng trên hành trình đầy hứng khời này – những con người như bạn.

Job summary    

The Learning & Development Associate will have responsibility for the coordination and administration of learning & development activities including, but not limited to documentation of learning needs, supporting learning programmes delivery, learning expenses computation. The Associate manages resources and logistics for delivering learning programmes and collects data from learning evaluation surveys to measure learning programmes’ effectiveness. The Associate is also responsible for maintenance of e-learning system and CPD activities record.

Main Accountabilities  

Learning programmes coordination & delivery

·         Follow up with internal trainers on course outline and training materials

·         Register employees for internal & external learning course

·         Coordinate resources and logistics for learning courses

·         Prepare brochure for learning courses for communication to participants

·         Liaise with internal and external trainers on resources and logistical arrangements

·         Assist in providing support to instructors on logistic matters during training sessions

·         Track employee participation rates in learning programmes

·         Assist with post course administration, including conduct post-learning evaluation survey, archive training materials, training recordings, list of participants

Record of CPD activities

·         Input CPD activities to support the provision of management information

·         Respond to employee queries relating to CPD activities

E-learning system

·         Assist with maintenance of internal e-learning systems to monitor participation

·         Assist in designing & uploading courses on internal e-learning system

·         Respond to employee queries relating to internal e-learning system

Professional certifications

·         Provide support on exam registration, annual subscription payment

·         Provide coordination and administrative support in the application of sponsorship program

·         Maintain & update list of sponsorship recipients

·         Assist L&D Executive with document preparation & data provision to generate Report on Result of Organizing Knowledge Update Courses & Report on Summing Up Results of Organizing Knowledge Update Courses for CPA Vietnam

Other responsibilities

·         Maintain employee exits and retirement records                              

·         Update employee master list, CPD activities records        

·         Facilitate payments to vendors & archive payment documents

Specialized knowledge

Knowledge

·         Knowledge of human resources management practices and procedures

Generic Skills & Competencies

·         Demonstrate strong social/ verbal/ written communication, interpersonal skills and collaboration skills with internal clients;

·         Show business acumen, planning, analytical reporting and presentation skills;

·         Show excellent ability to work independently with minimal supervision, multi-task and prioritize work, drive for results;

·         Show ability to work in a fast-paced and changing environment;

·         Ability to carry out self-direct learning.

Education & Experience

·         A minimum of Bachelor’s degree in Organizational Development, Human Resources, Psychology, Business Administration or equivalent

·         At least 1-2 years of related work experience required

·         Prior working experience in internal HR services at global professional services firms will be highly advantageous

Others Requirement     

·         Fluent English language (speaking, listening, reading, and writing) in social and business communication at a minimum Business Level

·         Proficiency in MS Office 365 applications

·         Vietnamese nationality

Send your CV via email: careers@rsm.com.vn with title Position-Full name

Thông tin tuyên dụng

Loại hình: Full-time
Chức vụ: Nhân viên
Kinh nghiệm yêu cầu: 1 năm
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tên người nhận hồ sơ: N/A
Email: careers@rsm.com.vn
Điện thoại: N/A