Cố vấn này đã 797 ngày không hoạt động. Thời gian xác nhận lịch hẹn có thể lâu hơn bình thường.
Chương trình mentoring của Nguyen Thi Khanh Ly
Định hướng và chia sẻ kinh nghiệm nghề nghiệp
Marketing Campaign Planner
tại Shopee
Xem thêm
Chương trình mentoring
Định hướng và chia sẻ kinh nghiệm nghề nghiệp
Marketing Campaign Planner
tại Shopee
Nội dung chia sẻ:
Tôi sẽ giúp bạn hiểu môi trường, văn hóa công ty: + Tổng quan về công ty, lĩnh vực, vị trí trên thị trường + Sứ mệnh của công ty, vai trò của công ty trong chuỗi giá trị + Lộ trình thăng tiến, cơ hội nghề nghiệp sau này + Văn hóa công ty + Chính sách đào tạo và phát triển nhân tài Tôi sẽ chia sẻ với với bạn kinh nghiệm làm việc thực tế: + Ý nghĩa của công việc, công việc đóng góp như thế nào cho xã hội + Công việc thực tế tại công ty + Các stakeholder bạn sẽ làm việc cùng (sếp, đồng nghiệp, khách hàng, đối tác, v.v.) + Những điều học hỏi được từ công việc, những điều cần cải thiện để làm việc tốt hơn, các yếu tố dẫn đến thành công trong công việc này Tôi sẽ chia sẻ với bạn kinh nghiệm ứng tuyển: + Các kỳ ứng tuyển trong năm + Những điều cần chuẩn bị trước khi ứng tuyển (chuyên môn, kỹ năng mềm, network, tinh thần, thái độ)
Chủ đề bất kỳ
Mentee là người đưa ra chủ đề buổi cố vấn ...
Xem thêm
Chương trình mentoring
Chủ đề bất kỳ
Mentee là người đưa ra chủ đề buổi cố vấn...
Lời nhắn của mentor:
Nếu bạn đọc profile và thấy mình có kinh nghiệm gì có thể giúp đỡ, hãy chủ động viết vấn đề để mình …
Giới thiệu bản thân
• A marketer specialized in Branding, Marketing Communication, and Strategic Planning.
• Projects I participated in: ADC IT Leading Consulting Company, Sex Education for Vietnamese Young Adults (Sex_and.smoking ecosystem), Yin Latte Yoga, Eternity Pebble (Cremation urns), etc.
• In short, I am a responsible, bright, inquisitive, and open-minded person who is willing to listen and learn with a can-do attitude. I am able to work well both on my own initiative and as a team player.
** A part-time explorer, a full-time believer & doer. I am true to my own values
Kinh nghiệm làm việc
-
Marketing Campaign Planner
Shopee
- Planning big campaign for e-commerce platform Shopee on double digits day 3.3, 6.6, or 12.12, mid-month and payday to drive sales & conversion to meet GMV KPI
- Working with branding team, social media, seller management, etc. to measure performance & tailor our campaign based on data analysis01/2022 - Hiện tại -
Marketing Project Manager
E-future
- Research US e-commerce market & find key insight
- Use Helium10 software for product research & listing on Amazon
- Content writing based on keywords
- Controlling cost, revenue & financial pictures09/2021 - 07/2022 -
Marketing Executive
InnoCity - Vietnam Young Initiatives
Planning & Executive Marketing Strategies
- Build-up monthly master plan for social media posts & PR: our fan page reached 5000 likes in 8 months with only $250 spent on FB Ads.
- Plan & run live events with partnerships: the Global launching events on 19/08, collaborating with more than 15 partners helped our followers increase by 20%.04/2021 - 04/2022 -
Marketing Strategist
BABE N BEAR
Planning Short-term & Long-term Marketing Strategies
- Collaboration with 25 strategic partner brands to verify the product range of the online retail platform & generate proper marketing partnership
- Content writer for Instagram Marketing & Email Marketing: our IG reached 16.9k followers in a year with 1300 customers in Australia & U.S.A
- Develop Omnichannel strategy on FB, IG, Website, Mobile App & Pinterest to increase brand awareness & sales: The BlackFirday 2021 campaign reached $5.9k revenue in just 6 days of launching, and drove 10% up in terms of new customers.12/2020 - 04/2022 -
Assistant Manager
2G Education
- Be in charge of the quality control process by measuring the product performances on teenage customers
- Directly involved in planning branding projects and sponsorship events with third parties to make a name for 2G in the education industry.
- Support sponsorship events, workshops and branding activities associated with third parties as sponsoring for language contests in high schools, holding UEC English clubs, organising workshops in Pullman hotel, collaborating with Navitas Vietnam, etc.
- Customize products to meet specific needs of new registers based on customer insights and distinct requirements handed over from the sales department.
- Take responsibility for quality control and conduct daily reports to the Academic Director07/2018 - 06/2019
Quá trình học tập
-
Macquarie University
Master's degree, Marketing and Management
Received an award for the digital marketing plan
10/2019 - 06/2021 -
Vinh University
Bachelor's degree, Banking and Finance
Grade: Undergraduate (4 years)Grade: Undergraduate (4 years)
- First prize team in work-based skills contest of Economic Faculty and third prize team in work-based skills contest in the scale of the whole university in 2017.
- Member of the cultural exchange event between Laos and Vietnamese students in 2014 took place in Vinh University
- 2-years Volunteer of Economic Faculty in Vinh University10/2014 - 06/2018
Hoạt động ngoại khóa
-
Vinh university
Volunteer
Volunteer of Economic Faculty:
+ Join in cutting hair for entire soldiers in the veteran caring center
+ Be active in social activities to alleviate environmental degradation in the local area
+ Give presents for homeless children
+ Cook and donate meals for homeless children09/2014 - 09/2016
Tên giải thưởng
-
Best Digital Strategy Plan Award
11/2019 -
Best Digital Strategy Plan Award
80% tuition fee scholarship for the highest academic performance in Banking and Finance department
10/2017 -
Academic Merit Scholarship
75% tuition fee scholarship for top 5 academic performance in Banking and Finance department
10/2016 -
Academic Merit Scholarship
75% tuition fee scholarship for top 5 academic performance in Banking and Finance department
10/2015
Kỹ năng & chứng chỉ
Intermediate level of design and editor by using Canva tools
Strategic Planning
Content Marketing
2020 Emerging Marketers Program Mentee
Australian Marketing Institute
No Expiration
The Fundamentals of Digital Marketing certification
Google Digital Garage (No Expiration Date)
Go-To-Market: Undergraduate & Masters Asia Virtual Experience Program
Microsoft (No Expiration)
Thứ 7, 03-09-2022
Em đã tích luỹ được nhiều kiến thức sau buổi cố vấn. Em cảm ơn chị Ly rất nhiều ạ.
Thứ 6, 26-08-2022
Cảm ơn những chia sẻ của chị, chị nói rất thẳng thắn, ko ngần ngại gì để em có thể nhận thấy vấn đề của bản thân. 1 chiếc mentor rất chân thành luôn ạ
Thứ 2, 01-08-2022
Chủ nhật, 31-07-2022
Một buổi nói chuyện rất insightful, giúp em hiểu hơn về Operation tại các cty Ecom cũng như Tech nói chung ạ. Em cảm ơn chị nhiều!!!
Thứ 4, 27-07-2022
Chị Ly có khả năng bắt được ý chính trong câu chuyện dài dòng của mentee rất đỉnh ạ. Câu trả lời của chị luôn là những điều em cần nhất!
Thứ 2, 18-07-2022
Chị Ly đưa ra cho em những lời khuyên mà em cần nhất ạ